المپیک ۲۰۲۴| سوریان: شرایط المپیک متفاوت‌تر از همه رویداد‌های ورزشی است

15:04 - 13 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۳۰۷
المپیک ۲۰۲۴| سوریان: شرایط المپیک متفاوت‌تر از همه رویداد‌های ورزشی است
قهرمان ۷ مداله کشتی فرنگی المپیک و جهان گفت: المپیک شرایطش متفاوت‌تر از همه رویداد‌های ورزشی است.

خبرگزاری میزانحمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه المپیک شرایطش متفاوت‌تر از همه رویداد‌های ورزشی است اظهار داشت: تا به اینجای کار همه چیز خوب بوده و امیدوارم که در ادامه نیز خدا کمک کند و طی روز‌های آتی نیز کشتی‌گیران با شرایط ایده‌آل پا به میدان رقابت بگذارند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی در مورد حضور کشتی‌گیران خارج از دهکده گفت: ۱۰۰ درصد مفید خواهد بود، تدبیری که انجام شده با توجه به گزارش و اخباری که از دهکده در روز‌های اخیر مطرح شده و فارغ از آن، تجربه حضور در ۳ رقابت المپیک که ۲ میدان آن با شکست همراه بود می‌تواند دلیلی بر این موضوع باشد.

سوریان ادامه داد: دلیل این شکست‌ها، فضای داخل دهکده، استرس حضور در آن محیط، شرایط سخت رقابتی که ایجاد می‌کند بود و به نظرم این کار خوبی از سوی فدراسیون بوده تا کشتی گیران در فضای مناسب با آرامش خاطر تمرینات را دنبال کنند.

وی در مورد عملکرد کشتی‌گیران تصریح کرد: تمامی تدابیری که لازم بود، از سوی فدراسیون لحاظ شده و با توجه به تلاش‌های شبانه روزی فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان، شرایط برای افتخارآفرینی مهیاست، اما باید بپذیریم که المپیک میدان بسیار سختی است و همه رقبا تلاش کرده‌اند، اما ما هم امیدواریم.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز برای کشتی گیران دعا کنند، امیدوارم اتفاقات خوب بیافتد و دل هموطنان ما شاد شود و پرچم کشورمان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *